سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش از مجلل ترین و لوکس ترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است که در سال 1381 با زیر بنای حدود 1500 متر مربع افتتاح گردید. این هتل با 6 طبقه دارای 140 واحد اقامتی مجلل با نمایی فوق العاده و مجهز به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی می باشد که در سال 2011 میلادی بعنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتل داری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی، از سازمان جهانی گردشگری unwto اسپانیا گردیده است.

این هتل همه‌ی امکانات یک هتل خوب را داراست، آرام و دنج است و فضای سبز و بازی اختصاصی دارد. در هر اتاقی که ساکن باشید، چشم انداز بی‌نظیری به جزیره و دریای پهناورش خواهید داشت. فاصله کم تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید نظیر بازارهای زیتون، پانیذ، هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 موجب شده که این هتل زیبا در میان گردشگران و مسافران تور کیش طرفداران زیادی داشته باشد. این هتل 5 ستاره سه رستوران با کیفیت دارد. رستوران شانی به عنوان رستوران اصلی که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به همراه موسیقی زنده ارائه می‌کند، سفره‌خانه‌ی سنتی صبا که در باغ مصفای هتل قرار گرفته و نان داغ و کباب داغ، دیزی و آش رشته و دیگر غذاهای محلی ایران را سرو می‌کند و دیگری فست فود شانلی است که می‌توانید در آن انواع اسنک، پیتزا و ساندویچ را سفارش دهید.دو کافه‌ی سرسرای شهنوش و کافه آفتابگردان این مجموعه را کامل می‌کنند که با ارائه خدمات با کیفیت و انواع رستوران ها و کافی شاپ ها، آماده پذیرائی از مهمانان تور کیش به نحو احسنت خواهند بود. ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14:00 و ساعت تخلیه نیز 12:00 می باشد و به دلیل چارتر بودنش امکان کنسلی و تغییر تاریخ در رزرو آن وجود ندارد. کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان کیش در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند. ویلاهای لوکس هتل شایگان در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند. لازم به ذکر است که نرخ ویلاهای لوکس شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر می باشد. هدف هتل شایگان تحقق شعار احساس واقعی آرامش است.

امکانات هتل شایگان کیش

فروشگاه و غرفه، آسانسور، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی، لابی، خشکشویی، تهویه مطبوع، پارکینگ، باشگاه بیلیارد، تراس، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، استخر، اعلام حریق، کافی نت، فروشگاه صنایع دستی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سالن بدنسازی و برای معلولین، حرکت ویلچر در داخل اتاق، حرکت ویلچر در داخل سرویس بهداشتی، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس و … می باشد.