سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش نمادی از فرهنگ و تاریخ باستانی بزرگ ایران است که با معماری بی‌نظیر از منحصر به فردترین هتل ‌های جنوب کشور است و به نوعی نیز بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در زمان هخامنشیان می باشد. این هتل مجلل در میدان داریوش و در سواحل شرقی جزیره کیش قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه 8 دقیقه است. این هتل مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی است که در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود.

این هتل پنج ستاره زیبا و مدرن در سال 2003 توسط کار آفرین ایرانی به نام حسین ثابت ساخته شده است که در مجموع دارای 190 اتاق به همراه ویلاهای یک تخته، دوتخته و چهار تخته می باشد. مسافران تور کیش در این هتل می‌توانند انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را در زیبا ترین رستوران ها نوش جان کنند. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. این هتل با فضای لوکس مربوط به دوره هخامنشیان و ارائه خدمات برتر رفاهی، اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مهمانان گرامی تور کیش مهیا کرده است. ویژگی یکتای هتل پنج ستاره داریوش کیش، بعنوان تنها هتل زیبا و بزرگ دنیاست که تمدّن و فرهنگ یک ملّت بزرگ و کهن را به رخ جهانیان می کشاند و یگانه نماد تاریخی کشورست که با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را هویدا نموده و دلیل قاطعی بر نام خلیج همیشه جاوید فارس است.

فاصله هتل داریوش کیش تا سایر مراکز

فاصله هتل داریوش تا اسکله تفریحی کیش 5 دقیقه با ماشین، تا بازار مریم 8 دقیقه با ماشین، تا بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، 12 دقیقه پیاده، تا بازار و رستوران پدیده کیش 19 دقیقه با ماشین، تا پارک دلفین ها و باغ پرندگان 7 دقیقه با ماشین و تا بازار ماهی فروشان و بازار عرب ها 19 دقیقه با ماشین میباشد.

امکانات هتل داریوش

رستوران پاسارگاد هتل داریوش با غذاهایی خوش طعم، استخر، سونا، جکوزی، آرایشگاه، زمین تنیس، سالن اجتماعات، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت، لابی، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، آژانس مسافرتی، خشکشویی، کافی نت، سالن همایش، فضای سبز، ساحل اختصاصی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، خشک شویی، سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد، سالن بدنسازی، پذیرش 24 ساعته و … از امکانات هتل داریوش کیش میباشند.