سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم یکی از شیک ترین هتل های کیش است که در سال 1390 در حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است و با سبک معماری اروپایی باروک در 4 طبقه طراحی و اجرا گردیده است. آخرین بازسازی این هتل در سال 1392 توسط مهندسین مجرب انجام شده است. نمای لوکس و چشم نواز این هتل زیبا منتقل کننده حسی گرم و صمیمی است که با ورود به هتل و برخورد دوستانه و محترمانه پرسنل هتل به وضوح قابل لمس است.

این مجموعه دارای 56 اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، 12 سوئیت معمولى، 4 سوئیت رویال برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال 1392 بازسازی شد و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار داد. از نظر موقعیت مکانی نیز این هتل به ساحل و اسکله تفریحی، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز تجاری، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. رستوران های این هتل نیز غذاهای لذیذی برای شما مسافران تور کیش سرو می‌کند. کافی‌شاپ نیز با فضای دلنشین و نوای زنده‌ پیانو و همین طور خوراکی‌های خوشمزه سفرتان را دلپذیرتر می‌کند. امکانات رایگان هتل نیز شامل استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت و سرویس چای میباشد. از دلایل انتخاب هتل سورینت مریم موقعیت خوب هتل، وجود رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و نزدیکی به بازارها و مراکز خرید می باشد. ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه نیز 12:00 می باشد. این مجموعه دارای بزرگترین سالن بولینگ در ایران پس از انقلاب اسلامی است که شامل مجهزترین و جدیدترین وسایل بازی است که دارای 16 خط استاندارد حرفه ای جهت بازی بولینگ است. در کنار مجموعه بی نظیر بولینگ دارای یک سالن بازی های کامپیوتری و یک سالن بزرگ بیلیارد که متشکل از 255 میز بیلیارد و اسنوکر است قرار دارد .این مجموعه ورزشی تفریحی دارای سالن مجهز به وسایل بدنسازی برای خانم ها و آقایان است. در بولینگ مریم شما را به تماشای مدرن ترین، مجهزترین و زیباترین مجموعه رستورانی در جزیره کیش دعوت می کنیم.

فاصله هتل سورینت مریم کیش با مراکز مهم

فاصله تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین، تا بازار پردیس 2،14 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با ماشین، تا پارک دلفین 8 دقیقه با ماشین، تا بازار مریم جزیره کیش 22 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین میباشد.

امکانات هتل سورینت مریم

ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اعلام حریق، مینی بار، سرویس قهوه و چای، سالن پذیرایی، خانه داری 24 ساعته، فضای سبز، اتاق جلسات، باشگاه بیلیارد، پارکینگ اختصاصی 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، خشکشویی 24 ساعته و … از جمله دیگر امکانات این هتل میباشد.